Mitsubishi Outlander i Mitsubishi L200 zdobyły tytuł „Dobry Produkt 2010” w ogólnopolskim badaniu postaw i preferencji konsumenckich, zrealizowanym przez redakcję Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej pod patronatem i opieką merytoryczną Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk.
Badanie zostało zrealizowane przez Zakład Badań Naukowych Polskiego Towarzystwa Socjologicznego w Warszawie. Zakład Badań Naukowych PTS jest unikalną placówką, wyróżniającą się na rynku wysokim, akademickim poziomem prowadzonych badań społecznych. Badanie zostało zrealizowane na próbie 850 gospodarstw domowych w 5 największych miastach w Polsce: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Poznaniu.
Respondenci odpowiadali na pytanie: które marki produktów uważają za dobre w danej kategorii.
Mitsubishi Outlander otrzymał najwięcej wskazań w kategorii Samochody Osobowe – Segment D a pickup Mitsubishi L200 zwyciężył w kategorii Samochody Dostawcze.
„Z naszych badań wynika, że klienci cenią Outlandera przede wszystkim za dobre własności jezdne, stylistykę nadwozia, bezpieczeństwo i pojemne, funkcjonalne wnętrze. L200 ze swoją użytecznością, dobrymi parametrami terenowymi i zaawansowanym napędem na 4 koła, pozwalającym na wykorzystywanie go zarówno w terenie, jak i na drogach utwardzonych, jest uważane za najlepszy pickup dla właścicieli małych przedsiębiorstw i dużych klientów instytucjonalnych z sektora telekomunikacyjnego, energetycznego i budowlanego a także dla służb leśnych i ratowniczych.” – informuje Adam Męciński – dyrektor sprzedaży i marketingu MMC Car Poland.
Mitsubishi Outlander jest obecnie najlepiej sprzedającym się SUV-em w Polsce – w ubiegłym roku klienci zdecydowali się na zakup 3429 takich pojazdów, co dało 9% zwiększenie sprzedaży w stosunku do 2009 roku.
Mitsubishi L200 jest także liderem w swoim segmencie – w 2010 roku sprzedano 624 takie pojazdy, czyli o 9% więcej niż przed rokiem.