Awarie to jedne z głównych wyzwań przed jakimi stoją zakłady wodno-kanalizacyjne. W wielu przypadkach awarii można uniknąć, dzięki rozwiązaniom GIS, służącym między innymi do stałego monitorowaniu stopnia zużycia sieci.
Są jednak sytuacje, których nie można przewidzieć i tu kluczowa okazuje się szybka identyfikacja usterki i jej usunięcie. Z badań przeprowadzonych przez Esri Polska wynika, że w niemal połowie zakładów awarie pojawiają się średnio 1-5 razy w ciągu miesiąca a czas potrzebny na ich usunięcie w 63 proc. przypadków wynosi godzinę i dłużej.
Zachęcamy do zapoznania się z pełnymi wynikami raportu, który został opracowany na podstawie ankiety, skierowanej do 180 osób decyzyjnych z przedsiębiorstw komunalnych w Polsce. Badania tłumaczą w jaki sposób zakłady wodno-kanalizacyjne radzą sobie z nieprzewidzianymi sytuacjami i wskazują na rozwiązania, które ułatwiają zarządzanie przedsiębiorstwem wod-kan.
Pobierz raport http://www.esri.pl/raport-wodkan-2016/
źródło: Newsletter Esri Polska Sp. z o.o.